Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 118 s. : il., tab.
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2009.
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- GAČR č. 402/07/1486
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-5112-6
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |