Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

To chci

Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Růžena Lukášová, 1958-
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 s. : il., tab.
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2009.
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
GAČR č. 402/07/1486
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5112-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
F 141475