Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006

To chci

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
174 s. : il.
Vydáno:
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav :, 2010.
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Monografie ; sv. č. 32
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-210-5169-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
KF 1626