Školní obraz : jeho význam a využití

To chci

V první části práce pojednávají autoři o vzniku, významu a struktuře školního obrazu, hodnotí školní obrazy, které nám zanechala minulost, při čemž zvláštní pozornost věnuji naší domácí tradici, začínající již u J.A. Komenského. V 2. části se hovoří o obrazově učebné pomůcce ve vyučovacím procesu; na podkladě mnoha celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Emanuel Strnad, 1894-1985
Další autoři
Oskar Švec
Jaromír Uždil
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
188 s., 40 příl.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1954.
Vydání
1. vyd.
Témata
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000006776
003 CZ PrAS
005 20220620174535.0
008 001301s1954 xr af e 000 0 cze
015 |a cnb000716869 
040 |a ABA007  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.672  |2 MRF 
080 |a 371.335  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Strnad, Emanuel,  |d 1894-1985  |7 jk01121439  |4 aut 
245 1 0 |a Školní obraz :  |b jeho význam a využití /  |c Emanuel Strnad, Jaromír Uždil, Oskar Švec. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Státní pedagogické nakladatelství,  |c 1954. 
300 |a 188 s., 40 příl. 
650 0 7 |a učební pomůcky  |7 ph126975  |2 czenas 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas 
650 0 7 |a školní obrazy  |7 ph619141  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Švec, Oskar  |4 aut 
700 1 |a Uždil, Jaromír  |4 aut 
990 |a BK 
996 7 |b 26005501761  |c F 3103  |l Knihovna AV ČR - Jenštejn  |m KNAVD  |r Depozitář / do 2 prac. dnů  |n 0  |w 000006776  |u 000010  |k 20081215  |e ABA007  |a 48  |s A  |j KNA50  |g A  |t ABA007.KNA01000006776.KNA50000006776000010 
910 |a ABA007