Školní obraz : jeho význam a využití

To chci

V první části práce pojednávají autoři o vzniku, významu a struktuře školního obrazu, hodnotí školní obrazy, které nám zanechala minulost, při čemž zvláštní pozornost věnuji naší domácí tradici, začínající již u J.A. Komenského. V 2. části se hovoří o obrazově učebné pomůcce ve vyučovacím procesu; na podkladě mnoha celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Emanuel Strnad, 1894-1985
Další autoři
Oskar Švec
Jaromír Uždil
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
188 s., 40 příl.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1954.
Vydání
1. vyd.
Témata
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
F 3103