Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka
To chci
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální
komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížka je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Další autoři
-
Jitka Vysekalová, 1941-2024
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 289 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2014
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Expert (Grada)
-
Témata
-
Popis jednotky
- Anglické resumé
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
-
ISBN
- 978-80-247-4843-6