Evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret
Další autoři
Petr Procházka
Oldřich Šašinka
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
100 s.
Vydáno
Praha : Computer Press, 1999
Vydání
1. vyd.
Edice
Evropská unie
Témata
Bibliografie
Rejstř.
ISBN
80-7226-203-3

:


MARC

LEADER 00000nam a22000003i 4500
001 10083817
003 CZ-BrKJM
005 20210208201406.9
008 140821 xx |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-7226-203-3 
040 |a BOG001  |b cze 
041 0 |a cze  |h cze 
072 7 |a 327  |x Mezinárodní vztahy, světová politika  |2 Konspekt  |9 15  |7 sk136330 
080 |a 061.1 EU 
080 |a 339.923(4):061.1(4) 
080 |a 339.138 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut  |7 xx0017069 
245 1 0 |a Evropské marketingové prostředí /  |c Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Computer Press,  |c 1999 
300 |a 100 s. 
490 1 |a Evropská unie  |7 unknown*1000710154 
504 |a Rejstř. 
610 7 |a Evropská unie  |2 czenas  |7 kn20010711086 
650 7 |a tržní ekonomika  |2 czenas  |7 ph126777 
650 7 |a marketing  |2 czenas  |7 ph115227 
653 0 |a Evropa  |a mezinárodní instituce a organizace  |a Evropská unie  |a hospodářská integrace  |a ekonomika  |a marketing  |a globalizace  |a trhy  |a zemědělství  |a podnikání  |a evropské firmy  |a spotřebitelé  |a příručky 
655 7 |a příručky  |2 czenas  |7 fd133209 
700 1 |a Procházka, Petr  |4 aut  |7 xx0017070 
700 1 |a Šašinka, Oldřich  |4 aut 
830 0 |a Evropská unie 
996 |b 100000122757  |c N35190  |l 0111  |s A  |a 24  |w 10083817_0001  |t BOG001.100000122757 
996 |b 100000122767  |c N35190  |h N35190  |l 3000  |s A  |a 24  |w 10083817_0014  |t BOG001.100000122767