Evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret
Další autoři
Petr Procházka
Oldřich Šašinka
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
100 s.
Vydáno
Praha : Computer Press, 1999
Vydání
1. vyd.
Edice
Evropská unie
Témata
Bibliografie
Rejstř.
ISBN
80-7226-203-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
0111
N35190
Absenčně
Načítá se…
3000
N35190