Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
Studenti doktorského studijního programu Speciální pedagogika se snaží ve svých výzkumných záměrech analyzovat facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. Úspěšný přechod k inkluzivnímu vzdělávání představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 294 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2013
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání a katedra speciální pedagogiky
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-6674-8 (brož.)
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01512319 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20140424155407.4 | ||
007 | ta | ||
008 | 140318s2013----xr a|||e||||||001 0|cze|| | ||
015 | |a cnb002574339 | ||
020 | |a 978-80-210-6674-8 (brož.) | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 | ||
041 | 0 | |a cze |a ger |a slo |b cze |b eng |b ger |b slo | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 364-786 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Sayoud Solárová, Kateřina, |d 1983- |7 hka2010615623 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání / |c Kateřina Sayoud Solárová, Martin Vrubel a kolektiv |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Brno : |b Masarykova univerzita, |c 2013 | ||
300 | |a 294 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
500 | |a Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání a katedra speciální pedagogiky | ||
500 | |a 200 výt. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | 2 | |b Studenti doktorského studijního programu Speciální pedagogika se snaží ve svých výzkumných záměrech analyzovat facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. Úspěšný přechod k inkluzivnímu vzdělávání představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele a školy, ale je výzvou i pro celou společnost. Zkoumání působení facilitátorů a bariér v inkluzivním vzdělávání je ústředním tématem speciální pedagogiky 21. století. Prezentace výzkumných záměrů realizovaných na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity jsou přínosem k odborné diskusi o inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. | |
546 | |a Část. německý a slovenský text, česká, anglická, slovenská a německá resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas | |
650 | 0 | 7 | |a sociální integrace |7 ph125789 |2 czenas |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Vrubel, Martin, |d 1986- |7 mub2013775864 |4 aut | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání |7 mzk2013754485 | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra speciální pedagogiky |7 kn20010709452 | |
901 | |b 9788021066748 |f 1. vyd. |o 20140402 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 875382 |b 377700555010 |1 376 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n N |d 11.3.2014 |r 2014 |f 40.0 |w 9929/0059/14 |j Masarykova umiverzita Rektorát |x 7 | ||
996 | |b 2041344 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2041344 |