Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

To chci

Studenti doktorského studijního programu Speciální pedagogika se snaží ve svých výzkumných záměrech analyzovat facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. Úspěšný přechod k inkluzivnímu vzdělávání představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kateřina Sayoud Solárová, 1983-
Další autoři
Martin Vrubel, 1986-
Masarykova univerzita. Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání
Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2013
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání a katedra speciální pedagogiky
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-6674-8 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01512319
003 CZ PrNK
005 20140424155407.4
007 ta
008 140318s2013----xr a|||e||||||001 0|cze||
015 |a cnb002574339 
020 |a 978-80-210-6674-8 (brož.) 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001 
041 0 |a cze  |a ger  |a slo  |b cze  |b eng  |b ger  |b slo 
044 |a xr 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 364-786  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Sayoud Solárová, Kateřina,  |d 1983-  |7 hka2010615623  |4 aut 
245 1 0 |a Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání /  |c Kateřina Sayoud Solárová, Martin Vrubel a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 2013 
300 |a 294 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání a katedra speciální pedagogiky 
500 |a 200 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 2 |b Studenti doktorského studijního programu Speciální pedagogika se snaží ve svých výzkumných záměrech analyzovat facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. Úspěšný přechod k inkluzivnímu vzdělávání představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele a školy, ale je výzvou i pro celou společnost. Zkoumání působení facilitátorů a bariér v inkluzivním vzdělávání je ústředním tématem speciální pedagogiky 21. století. Prezentace výzkumných záměrů realizovaných na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity jsou přínosem k odborné diskusi o inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. 
546 |a Část. německý a slovenský text, česká, anglická, slovenská a německá resumé 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální integrace  |7 ph125789  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
700 1 |a Vrubel, Martin,  |d 1986-  |7 mub2013775864  |4 aut 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání  |7 mzk2013754485 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální pedagogiky  |7 kn20010709452 
901 |b 9788021066748  |f 1. vyd.  |o 20140402 
910 |a ZLG001 
980 |c 875382  |b 377700555010  |1 376  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 11.3.2014  |r 2014  |f 40.0  |w 9929/0059/14  |j Masarykova umiverzita Rektorát  |x 7 
996 |b 2041344  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2041344