Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

To chci

Studenti doktorského studijního programu Speciální pedagogika se snaží ve svých výzkumných záměrech analyzovat facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální. Úspěšný přechod k inkluzivnímu vzdělávání představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kateřina Sayoud Solárová, 1983-
Další autoři
Martin Vrubel, 1986-
Masarykova univerzita. Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání
Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2013
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání a katedra speciální pedagogiky
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-6674-8 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí