Marketing v pojišťovnictví

To chci

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Aleš Zuzaňák
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
79 s.
Vydáno
Praha : Linde, 1998
Edice
Praktické příručky. Daně, účetnictví, ekonomie
Témata
ISBN
80-7201-137-5 (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad