Marketing pro evropský trh
Get it
Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie
vstupu na jednotný evropský trh, ochranou postavení na domácím trhu a kulturními odlišnostmi jednotlivých zemí EU. Pozornost je věnována spotřebnímu chování obyvatel EU, přizpůsobení marketingových aktivit pro evropský tržní prostor, marketingovému mixu a marketingovým komunikacím, zvláště národním rozdílům v reklamě. Kniha je určena manažerům a specialistům českých i mezinárodních firem, marketingových, reklamních a PR agentur, studentům a pedagogům vysokých škol.
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Jaroslav Světlík, 1949-
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- 272 s.
-
Published
-
Praha :
Grada,
2003
-
Edition
- 1. vyd.
-
Series
- Manažer
-
Subjects
-
ISBN
- 80-247-0422-6 (brož.)