Cestovní ruch a rekreace : organizace, řízení a marketing v destinaci
Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 190 stran : ilustrace (některé barevné), mapy ; 22 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2014
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Monografie
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii na straně 198-207
- ISBN
- 978-80-244-4430-7
:
Geografická bibliografie ČR online
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.