(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
:
Instituce
- Další knihovny
- Geografická bibliografie ČR online (aktuální záznam)
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Vědecká knihovna v Olomouci
- Vysoká škola ekonomická v Praze