(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
:
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.