Komunikace korporací
Historické souvislosti a historie public relations. Komunikace a realita. Základní východiska - veřejnost a veřejné mínění. Public relations - základní pojmy, definice. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Identita a image. Zařazení komunikace v organizační struktuře organizace. Externí … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 172 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola ekonomická,
1999
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 80-7079-575-1 (brož.)
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
:
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.