Komunikace korporací

To chci

Historické souvislosti a historie public relations. Komunikace a realita. Základní východiska - veřejnost a veřejné mínění. Public relations - základní pojmy, definice. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Identita a image. Zařazení komunikace v organizační struktuře organizace. Externí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Jana Littová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
172 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1999
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7079-575-1 (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.