Dissonance of Selected Neuroscience Techniques at Detection of Emotions in Advertising Spots
In addition to advanced brain imaging techniques and growing interest in the study of consumer reactions with influence of marketing stimuli a new interdisciplinary study has developed on a borderland of neuroscience, economic and psychological studies - neuromarketing. Despite a certain form of insecurity whether the brain imaging technologies provide useful … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 9 ilustrací
- Publikováno v
- Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. -- ISSN 1211-8516. -- Roč. 66, č. 4 (2018), s. 969-977
- Témata
- Popis jednotky
- 1 fotografie, 3 grafy, 2 obrázky, 3 tabulky
- Bibliografie
- Seznam literatury na s. 976-977,
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Odkaz | Neznámý |