Dissonance of Selected Neuroscience Techniques at Detection of Emotions in Advertising Spots

To chci

In addition to advanced brain imaging techniques and growing interest in the study of consumer reactions with influence of marketing stimuli a new interdisciplinary study has developed on a borderland of neuroscience, economic and psychological studies - neuromarketing. Despite a certain form of insecurity whether the brain imaging technologies provide useful celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Katarína Neomániová
Další autoři
Jakub Berčík
Elena Horská, 1969-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
9 ilustrací
Publikováno v
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. -- ISSN 1211-8516. -- Roč. 66, č. 4 (2018), s. 969-977
Témata
Popis jednotky
1 fotografie, 3 grafy, 2 obrázky, 3 tabulky
Bibliografie
Seznam literatury na s. 976-977,

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Neznámý