Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

To chci

Úpadek marketingu. Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů. Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací. Tržní segmenty. Strategické segmenty. Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení. Přeměna na společnost prodávající řešení. Strategie a proces migrace distribučních kanálů. Výzva představovaná celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. váz.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2008
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80-247-2439-3

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.