Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

To chci

Úpadek marketingu. Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů. Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací. Tržní segmenty. Strategické segmenty. Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení. Přeměna na společnost prodávající řešení. Strategie a proces migrace distribučních kanálů. Výzva představovaná celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. váz.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2008
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80-247-2439-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
25283