Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

To chci

Úpadek marketingu. Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů. Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací. Tržní segmenty. Strategické segmenty. Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení. Přeměna na společnost prodávající řešení. Strategie a proces migrace distribučních kanálů. Výzva představovaná celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. váz.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2008
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80-247-2439-3

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw0141006
003 CZ-PrCNB
005 20240325081603.4
007 ta
008 080610s2008----xr-----------u0|0 --cze--
020 |a 978-80-247-2439-3:  |c 359 Kč 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
100 1 |a Kumar, Nirmalya  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu /  |c Nirmalya Kumar 
250 |a 1. vyd. 
264 1 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2008 
300 |a 236 s.  |f váz. 
520 2 |a Úpadek marketingu. Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů. Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací. Tržní segmenty. Strategické segmenty. Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení. Přeměna na společnost prodávající řešení. Strategie a proces migrace distribučních kanálů. Výzva představovaná globálními retailery. Proces racionalizace značek. Firma řídící trh. Role korporátního ústředí. Hledání marketingových synergií. Vytváření dovedností zaměřených na zákazníka. Umožnění průběhu transformací trhu. Případové studie. 
653 |a firmy 
653 |a podniky 
653 |a transformace 
653 |a trh 
653 |a zákazníci 
653 |a strategie 
653 |a značka 
653 |a distribuce 
653 |a úspěch 
655 7 |a monografie  |7 fd132842 
910 |a ABE031  |b 25283 
996 |b 48018  |c 25283  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.48018