Reklamní právo

To chci

Komplexní pohled na reklamní právo. Ústavněprávní východiska regulace reklamy. Reklama v médiích. Reklama dle RekReg (zákon o regulaci reklamy) a reklama na vybrané výrobky (tabák, alkohol, hazardní hry, banky atd.). Reklama na OchSpotř (ochrana spotřebitele) a nekalé obchodní praktiky. Další veřejnoprávní aspekty reklamy. Reklama a nekalá celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Filip Rigel, 1981-
Další autoři
Ondřej Moravec, 1982-
Dana Ondrejová, 1980-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2018
Vydání
Vydání první
Edice
Právní praxe
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-686-9

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw0184509
003 CZ-PrCNB
005 20240325015701.2
007 ta
008 180115s2018----xr a|||f||||||001|0|cze||
015 |a cnb002970076 
020 |a 978-80-7400-686-9  |q (brožováno)  |z 978-978-7400-686-9 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
041 0 |a cze 
043 |a e-xr---  |a e------ 
044 |a xr 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 34  |2 MRF 
080 |a 351.824.5  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (4)  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Rigel, Filip,  |d 1981-  |7 osa2011665689  |4 aut 
245 1 0 |a Reklamní právo /  |c Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a V Praze :  |b C.H. Beck,  |c 2018 
300 |a xvii, 181 stran :  |b ilustrace ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Právní praxe 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Komplexní pohled na reklamní právo. Ústavněprávní východiska regulace reklamy. Reklama v médiích. Reklama dle RekReg (zákon o regulaci reklamy) a reklama na vybrané výrobky (tabák, alkohol, hazardní hry, banky atd.). Reklama na OchSpotř (ochrana spotřebitele) a nekalé obchodní praktiky. Další veřejnoprávní aspekty reklamy. Reklama a nekalá soutěž. Reklama a ochrana osobnosti a ochrana autorských práv. 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z země Evropské unie  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |x právní aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a regulace reklamy  |7 ph316283  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a regulace reklamy  |7 ph316283  |z země Evropské unie  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |z European Union countries  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |x legal aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising regulation  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising regulation  |z European Union countries  |2 eczenas 
653 |a reklama 
653 |a propagace 
653 |a regulace 
653 |a média 
653 |a pravidla 
653 |a výrobky 
653 |a služby 
653 |a ochrana 
653 |a spotřebitelé 
653 |a nekalé 
653 |a obchodní 
653 |a praktiky 
653 |a nekalá 
653 |a soutěž 
653 |a osobnost 
653 |a autorská 
653 |a práva 
655 7 |a kolektivní monografie  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Moravec, Ondřej,  |d 1982-  |7 hka2013759666  |4 aut 
700 1 |a Ondrejová, Dana,  |d 1980-  |7 xx0067680  |4 aut 
830 0 |a Právní praxe 
900 |a ABA001  |b 19 
910 |a ABE031  |b C-9741 
996 |c C-9741  |f 1  |g Volný výběr  |h 354.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |b 102358  |c C-9741  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.102358