Negativní kampaně a politická reklama ve volbách

To chci

Analýza významného tématu současné politické komunikace, a to významových, pragmatických a taktických trendů ve vývoji zacílení a vyznění předvolebních kampaní. Negativní reklama a negativní kampaň - historie, využití, výzkum. Fungování negativní reklamy v ČR, na Slovensku a v Polsku. Volební kampaň v Itálii 2006 - negativita celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Bradová, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
134 s. brož.
Vydáno
Olomouc : Periplum, 2008
Edice
Studie a analýzy
Témata
ISBN
978-80-86624-44-0

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw0146732
003 CZ-PrCNB
005 20240325072515.3
007 ta
008 090210s2008----xr-----------u0|0 --cze--
020 |a 978-80-86624-44-0:  |c 169 Kč 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
100 1 |a Bradová, Eva,  |d 1981-  |4 aut 
245 1 0 |a Negativní kampaně a politická reklama ve volbách /  |c Eva Bradová a kol. 
264 1 |a Olomouc :  |b Periplum,  |c 2008 
300 |a 134 s.  |f brož. 
490 0 |a Studie a analýzy ;  |v sv. 8 
520 2 |a Analýza významného tématu současné politické komunikace, a to významových, pragmatických a taktických trendů ve vývoji zacílení a vyznění předvolebních kampaní. Negativní reklama a negativní kampaň - historie, využití, výzkum. Fungování negativní reklamy v ČR, na Slovensku a v Polsku. Volební kampaň v Itálii 2006 - negativita a Berlusconi. 
651 7 |a Česko  |7 ge128065 
651 7 |a Slovensko  |7 ge128580 
651 7 |a Polsko  |7 ge130478 
651 7 |a Itálie  |7 ge129398 
653 |a politika 
653 |a volby 
653 |a komunikace 
653 |a politické 
653 |a předvolební 
653 |a dějiny 
653 |a taktika 
653 |a Česká republika 
653 |a Slovensko 
653 |a Polsko 
653 |a Itálie 
653 |a Berlusconi 
653 |a strany 
655 7 |a studie 
830 0 |a Studie a analýzy 
910 |a ABE031  |b P-3366 
996 |c P-3366  |f 1  |g D1 (na počkání)  |h 169.00 Kč  |l ČNB  |r N  |s A 
996 |b 54863  |c P-3366  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.54863