Negativní kampaně a politická reklama ve volbách

To chci

Analýza významného tématu současné politické komunikace, a to významových, pragmatických a taktických trendů ve vývoji zacílení a vyznění předvolebních kampaní. Negativní reklama a negativní kampaň - historie, využití, výzkum. Fungování negativní reklamy v ČR, na Slovensku a v Polsku. Volební kampaň v Itálii 2006 - negativita celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Bradová, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
134 s. brož.
Vydáno
Olomouc : Periplum, 2008
Edice
Studie a analýzy
Témata
ISBN
978-80-86624-44-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
169.00 Kč P-3366
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-3366