Personalizace politiky v České republice
Problematika personalizace české politiky. Koncept a kořeny personalizace politiky. Typy personalizace a její důsledky, kritika důsledků (populismus, infotainment a celebritizace, demokracie beze stran, personalizace volebních systémů). Institucionální personalizace - prezidencializace politiky a politických stran, výběr kandidátů, personalizace … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 258 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav,
2018
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Monografie [Masarykova univerzita v Brně] ;
svazek č. 69
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výtisků
Publikace vychází s podporou Konrad Adenauer Stiftung - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-210-8931-0