Personalizace politiky v České republice

To chci

Problematika personalizace české politiky. Koncept a kořeny personalizace politiky. Typy personalizace a její důsledky, kritika důsledků (populismus, infotainment a celebritizace, demokracie beze stran, personalizace volebních systémů). Institucionální personalizace - prezidencializace politiky a politických stran, výběr kandidátů, personalizace celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marcela Voženílková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
258 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2018
Vydání
1. vydání
Edice
Monografie [Masarykova univerzita v Brně] ; svazek č. 69
Témata
Popis jednotky
300 výtisků
Publikace vychází s podporou Konrad Adenauer Stiftung
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-210-8931-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
349.00 Kč P-6193
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-6193