Prodejte to! : inovativní metoda, jak přesvědčivě prezentovat a úspěšně uzavřít obchod

Get it

Umění prodeje a prodejní prezentace, přesvědčování a uzavírání dobrých obchodů. Autor uplatňuje nejnovější poznatky z oblasti neuroekonomie, popisuje, jakým způsobem reaguje mozek na podněty a jakým způsobem činí rozhodnutí. Jeho metoda se skládá ze šesti součástí: stanovení cíle, stvoření příběhu, odhalení rizik, nabídnutí full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Oren Klaff
Other Authors
Štěpánka Collins, 1975-
Document Type
Books
Physical Description
247 stran ; 21 cm
Published
Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Series
Knihy Omega
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-7390-505-7

:

Information about library

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw0185823
003 CZ-PrCNB
005 20240325014708.8
007 ta
008 180820s2018----xr ||||f|||||#001 0#cze|d
020 |a 978-80-7390-505-7  |q (vázáno) 
040 |a OSA001  |b cze  |d KLG001  |d ABE031  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 316.776.33  |2 MRF 
080 |a 001.818  |2 MRF 
080 |a 316.776  |2 MRF 
080 |a 17.024.4  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Klaff, Oren  |7 vse2014833833  |4 aut 
240 1 0 |a Pitch anything.  |l Česky 
245 1 0 |a Prodejte to! :  |b inovativní metoda, jak přesvědčivě prezentovat a úspěšně uzavřít obchod /  |c Oren Klaff ; přeložila Štěpánka Collins 
264 1 |a Praha :  |b Dobrovský s.r.o.,  |c 2018 
300 |a 247 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Knihy Omega 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
500 |a Obálkový podnázev: průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod 
504 |a Obsahuje rejstřík 
520 2 |a Umění prodeje a prodejní prezentace, přesvědčování a uzavírání dobrých obchodů. Autor uplatňuje nejnovější poznatky z oblasti neuroekonomie, popisuje, jakým způsobem reaguje mozek na podněty a jakým způsobem činí rozhodnutí. Jeho metoda se skládá ze šesti součástí: stanovení cíle, stvoření příběhu, odhalení rizik, nabídnutí produktu, vypíchnutí podstatného, konečné rozhodnutí. 
650 0 7 |a persuaze  |7 ph124053  |2 czenas 
650 0 7 |a prezentace informací  |7 ph124599  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní komunikace  |7 ph123556  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní úspěch  |7 ph123563  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie prodeje  |7 ph119528 
653 |a prodej 
653 |a obchod 
653 |a psychologie 
653 |a obchodní 
653 |a úspěch 
653 |a persuaze 
653 |a přesvědčování 
653 |a prezentace 
653 |a komunikace 
653 |a prodejní 
653 |a neuroekonomie 
653 |a rozhodování 
653 |a metody 
653 |a jednání 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |2 czenas 
700 1 |a Collins, Štěpánka,  |d 1975-  |7 ola2018985866  |4 trl 
830 0 |a Knihy Omega 
910 |a ABE031  |b 33470 
996 |c 33470  |f 1  |g Volný výběr  |h 329.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |b 106544  |c 33470  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.106544