Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka

To chci

Kniha se zabývá aktuální otázkou, která má své místo nejen v marketingu, ale v managementu obecně. Odpovídá na otázky jak využít emoce v marketingové komunikaci, jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování, jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje atd. Obsahuje případové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
289 s. váz.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80-247-4843-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
495.00 Kč P-4827
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4827