Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory : prodávající a spotřebitel

To chci

Pojem služba a poskytování služeb. Zákaz diskriminace a klamání spotřebitele. Informační povinnosti. Obaly. Regulace reklamy. Reklamace. Odpovědnost za škodu způsobenou vadou výrobku. Spotřebitelské smlouvy. Smlouvy uzavírané pomocí internetu a jiných prostředků komunikace na dálku. Sankce.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Pelikán, Mgr.
Další autoři
Kateřina Bohůnková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
90 s. brož.
Vydáno
Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, 2005
Témata
ISBN
80-239-4293-X

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
DEP
N
120.00 Kč C-4472
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D2 (do jednoho dne)
C-4472