Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

To chci

Monografie se na pozadí proměny společenského a vědního paradigmatu zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání; pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv; se seznamem literatury (s. 298-326); celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Lorenzová, 1959-
Další autoři
Univerzita Karlova. Filozofická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
335 stran.
Vydáno
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016.
Vydání
Vydání první.
Edice
Humanitas (Univerzita Karlova)
Témata
ISBN
978-80-7308-650-3

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.