Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

To chci

Monografie se na pozadí proměny společenského a vědního paradigmatu zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání; pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv; se seznamem literatury (s. 298-326); celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Lorenzová, 1959-
Další autoři
Univerzita Karlova. Filozofická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
335 stran.
Vydáno
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016.
Vydání
Vydání první.
Edice
Humanitas (Univerzita Karlova)
Témata
ISBN
978-80-7308-650-3

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Obsah knihy Další knihovny
Web Neznámá dostupnost Plný text - pro registrované uživatele NK ČR Neznámý
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitální knihovna AV ČR Knihovna akademie věd - Kramerius
Web Neznámá dostupnost Informace o výpůjčkách e-knih Neznámý