Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

To chci

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
47 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Fortuna, 1997
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
V tiráži vročení 1998
Bibliografie
Bibliogr.
ISBN
80-7168-504-6

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius