Případové studie v hospodářské politice podniků

To chci

Poté, co první část vniká do podstaty marketingu, naznačuje jeho možné aplikace v ekonomice socialistického podniku a obeznamuje s podstatou a funkčností případových studií, druhá část předkládá 26 takových studijních případů a vybízí k jejich řešení. Pokaždé je na závěr rozepsána studijní úloha. Kniha má být pomocným celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Nykryn, -1987
Další autoři
Jan Urbánek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
193 s. : il.
Vydáno
Praha : Institut řízení, 1970
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna