Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

To chci

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Martin Chvál
Další autoři
Hana Kasíková, 1952-
Josef Valenta, 1954-
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
112 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Karolinum, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-246-2057-2 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Lidická - půjčovna
C 358.617