Marketing služeb : efektivně a moderně
To chci
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s
mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Miroslava Vaštíková
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 268 s. : il. ; 25 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2014
-
Vydání
- 2. aktualiz. a rozš. vyd.
-
Edice
- Manažer
-
Témata
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
-
ISBN
- 978-80-247-5037-8 (brož.)