Holistická marketingová koncepce

To chci

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Barčík, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
112 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013
Edice
Právo - edice pro právo a management
Témata
Popis jednotky
Název edice na obálce: Právo a management
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-905247-2-9 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Lidická - půjčovna
C 350.448