Televízna žurnalistika. 1. časť, Komunikácia sociálnej informácie

To chci

Studie klade důraz na specifiku a zvláštnosti televizní tvorby, zabývá se pojmem sociální informace ve vztahu k televizní žurnalistice, funkcemi, tématikou a základními prameny televizní žurnalistiky. Všímá si podílů technikyna tvorbě televizních relací, vlivu interakce produktu a diváka na televizní tvorbu i potřeby poznání specifických celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miloš Marko, 1922-2008
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
190, [2] s. ; 8°
Vydáno
Praha : Novinář, 1976
Vydání
1. vyd.
Edice
Knihovnička novináře ; sv. 11
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Lidická - sklad
1. časť,Komunikácia sociálnej informácie / C 205.064/1
Absenčně
Načítá se…
Lidická - sklad
1. časť,Komunikácia sociálnej informácie / C 205.064/1 v1