Psychologie reklamy

To chci

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2023
Vydání
5., rozšířené a aktualizované vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3654-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Akademie múzických umění v Praze - Knihovny AMU
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Univerzita Karlova - Fakulta humanitních studií - Knihovna
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Městská knihovna Bruntál
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNV1255
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Městská knihovna Český Těšín
Sušické kulturní centrum-SIRKUS, p.o. - Městská knihovna Sušice
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 108083
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
C46502
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
297414
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
111635
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna