Lázeňství : management a marketing

To chci

Kapitoly přibližují problematiku marketingu a managemetu lázeňských zařízení. První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dagmar Jakubíková, 1948-
Další autoři
Eliška Vildová
Petr Janeček
Jan Tlučhoř, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
351 stran, 12 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (některé barevné), mapy ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2019
Vydání
První vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Přehled souvisejících právních předpisů
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-2461-9

Instituce:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
Národní lékařská knihovna - oddělení vědeckých informací při Ministerstvu zdravotnictví
K 12978
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
Městská knihovna Františkovy Lázně
Univerzita Karlova - Lékařská fakulta v Hradci Králové - Lékařská knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Městská knihovna Žatec
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
293465
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
101267
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV15460
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna