Mezinárodní marketing

To chci

Výklady věnované novým trendům v oblasti mezinárodního marketingu (marketingové strategie, specifika marketingové komunikace atd.).

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Eva Čáslavová, 1951- , Miroslav Foret, 1946- , Václav Stříteský , Jan Šíma
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2018
Vydání
Vydání první
Edice
Beckova edice ekonomie
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-441-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UKV-4A2/15/1
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNV1001
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 106609
Městská knihovna Žatec
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
291956
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna