Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 157 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
V Plzni :
ZČU,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
200 výtisků - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-261-0573-2
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze - Knihovna
|
|
33885SXIX | |||||
|
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOSKM87 | |||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORSKM195 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|