Marketing na internetu

To chci

Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ludvík Eger, 1961-
Další autoři
Jan Petrtyl , Hana Kunešová, 1962- , Michal Mičík , Martin Peška , Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
157 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
V Plzni : ZČU, 2015
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-261-0573-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze - Knihovna
33885SXIX
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOSKM87
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORSKM195
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna