Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe : (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody)

To chci

Výklady, analýzy a případové studie k problematice marketingového řízení podniků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naděžda Petrů, 1960-
Další autoři
Václav Kupec
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
81 stran : ilustrace ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015
Vydání
Druhé přepracované a doplněné vydání
Edice
Eupress
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7408-116-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
90529
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna