Branding neziskových organizací
Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 108 stran : ilustrace
- Vydáno
-
Žatec : [Plzeň] :
Ohře Media, spol. s r.o. ; Plzeňský kraj,
2015
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-905122-8-3
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOKNM829 | |||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
287135 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|