Branding neziskových organizací

To chci

Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Hommerová, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
108 stran : ilustrace
Vydáno
Žatec : [Plzeň] : Ohře Media, spol. s r.o. ; Plzeňský kraj, 2015
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-905122-8-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNM829
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
287135
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna