Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy = Specific features in teaching pupils with special educational needs in an inclusive learning environment in primary schools

To chci

Inkluzivní vzdělávání se označuje jako široké spektrum strategií, aktivit a procesů, které se snaží realizovat právo na kvalitní, užitečné a adekvátní vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Inkluzivní vzdělávací systém znamená trvalý proces změn pro školu hlavního vzdělávacího proudu, a to v organizaci celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Bartoňová, 1965-
Další autoři
Marie Vítková, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
257 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2013
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-6646-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta - Ústřední knihovna Brno