Politika a politický marketing

To chci

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumír Štědroň, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Beckova edice ekonomie
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-448-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
CERGE-EI knihovna Jana Kmenty
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v. v. i. - Knihovna
348/15
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
281762
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
84435
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna