Teorie a metody politického marketingu

To chci

Kořeny, koncepty i vybrané nástroje politického marketingu, volební kampaně, základy politické komunikace, přehled nových komunikačních nástrojů atd.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Roman Chytilek, 1976-
Další autoři
Otto Eibl, 1981-
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
341 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-7325-281-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Městská knihovna Žatec
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
280312
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM8970
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna