Teorie a metody politického marketingu
Kořeny, koncepty i vybrané nástroje politického marketingu, volební kampaně, základy politické komunikace, přehled nových komunikačních nástrojů atd.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 341 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Centrum pro studium demokracie a kultury,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie
- ISBN
- 978-80-7325-281-6
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
|
|
||||||
|
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Městská knihovna Žatec
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
280312 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNM8970 | |||||
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|