Educational dialogues : understanding and promoting productive interaction

To chci

Educational Dialogues provides a clear, accessible and well-illustrated case for the importance of dialogue and its significance for learning and teaching. The contributors characterise the nature of productive dialogues, to specify the conditions and pedagogic contexts within which such dialogues can most effectively be resourced and promoted. Drawing upon a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Karen Littleton, 1966-
Christine Howe
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xi, 356 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
London ; New York : Routledge, 2010.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-0-415-46215-0
978-0-415-46216-7

Instituce:


Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: záznam 1, záznam 2 (aktuální záznam)

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna