CRM v podnikových procesech

To chci

Východiska pro uplatnění zákaznické orientace v podnikových procesech, sledování míry implementace CRM v českých podnicích na základě empirických studií, prezentace tří studií ze zahraničí o CRM.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Hommerová, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
134 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-4388-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNV599
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 66168
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV8850
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna