CRM v podnikových procesech
Východiska pro uplatnění zákaznické orientace v podnikových procesech, sledování míry implementace CRM v českých podnicích na základě empirických studií, prezentace tří studií ze zahraničí o CRM.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 134 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-247-4388-2
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
|
||||||
|
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOKNV599 | |||||
|
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
A 66168 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNV8850 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|