Kvalita ve službách cestovního ruchu

To chci

Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmila Indrová
Další autoři
Petr Houška, 1960-
Zdenka Petrů, 1953-
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
169 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Oeconomica, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-245-1766-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UKV-3A/13/3
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
278462
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna