Management a marketing cestovního ruchu
Učební text se zabývá formami managementu cestovního ruchu, vývojem cestovního ruchu v naší zemi, přístupy Evropské unie k cestovnímu ruchu atd.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 81 s. ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola finanční a správní,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Eupress
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7408-035-7
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOSKV91 | |||||
|
Masarykova univerzita - Univerzitní centrum Telč - Knihovna
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORSKV469 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|