Kulturní aspekty české a evropské reklamy : výstupy prvního roku řešení grantového projektu GAČR 402/06/0509 = Cultural aspects of Czech and European advertising = Marketing communication and curtural [i.e. cultural] aspects of Czech and European advertising

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jaroslav Světlík, 1949-
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
54 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2007
Edice
Malá edice FMK
Témata
Popis jednotky
Obálkový název: Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy
Obsahuje grafy
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna